04 december 2013

Ikea favoritterne

































Kæreste Morten og jeg er blevet tilbudt hele 4 lejligheder i løbet af sidste uge, og vi har været ude og se 2 af dem og har takket ja til dem begge - vi regner ikke med at få den første, som vi var ude og kigge på, da vi stod nr. 6 på ventelisten, og vi fik at vide, at ham, der stod nr. 5 lige havde været og kigge og virkede meget interesseret.. Den anden lejlighed, som vi har kigget på står vi nr. 2 til, så chancen er noget større der.. Den står allerede til overtagelse den 15. december, så det er jo lige om lidt ;) Men hvis nr. 1 også takker ja, så får vi den jo ikke.. Nu må vi se.. Jeg kan alligevel ikke helt lade vær med at tænke på, hvordan jeg drømmer om at indrette lejligheden ;) Her er mine favoritter fra Ikea.. Jeg har med vilje IKKE regnet ud, hvor mange penge, der er for her... Så tror jeg, at jeg dør en lille smule inden i? Men man har jo lov at drømme lidt..

Kæreste Morten har sagt, at det er mig, der kommer til at stå for indretningen - det fortrød han vidst lidt, da jeg takkede ja til 4 lysestager, som hans mor ville smide ud.. Han mente nemlig de var møg grimme - men jeg syntes de var virkelig fede.. Men så må han jo bare lade vær med at sige, at jeg bestemmer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar