13 december 2013

Flytterod












































..og så får i et billede af verdens lækreste lampe.. Men hvem gider også at glo på mit rod! ;) Ej jeg kan love jer for, at jeg er ved at blive sindssyg... Altså ALLE mine ting står i kasser og i poser og jeg har bare lyst til at rydde op.. Normalt er jeg langt fra en rengørings freak, men dét her rod kan jeg nærmest ikke holde ud.. Jeg kan ikke rydde op eller lægge på plads.. Alle mine ting er bare stablet og står i vejen.. Godt noget af det skal flyttes i morgen! :O For puuuha.. De eneste 3 steder, der er plads til mig er i min seng, på wc'et og i brusekabinen... 

Og jeg burde sove for længst, for jeg skal op klokken 6:50 (ja uuuh.. haha.. jeg har vænnet mig til at sove til klokken 9 eller 10!) Så det er jo midt om natten.. Suk.. Jeg skal med toget til Vordingborg, hvor min kæreste henter mig.. Vi skal nemlig hente nøglen til vores nye lejlighed i Næstved klokken 9..

Og noget helt andet - det kan godt være, at min nabo er rigtig god til at spille på guitar, men det er måske lige sent nok at sidde og øve sig NU... Ssschh!! Jeg skal sove... :O Altså den er kvart over midnat....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar