17 december 2013

Endelig færdig med at flytte



Dette lækre track kører på repeat mens jeg venter på, at klokken bliver 12.. Jeg har en date med vaskemaskinerne i kælderen.. 

Og puha.. Det er allerede tirsdag og vi gik i gang med at flytte op i den nye lejlighed i fredags.. Vi blev færdige med at flytte tingene i går.. Men der er stadig SÅ meget, der ikke er pakket ud endnu..

Jeg fik pakket køkkenet ud.. Skønt! :) Kæreste Morten ordnede internet imens (som stadig ikke virker, fordi Telia har sendt signalet til en forkert adresse?? Tror jeg..) Det virker i hvert fald ikke..

Det har været en hård weekend og jeg har glædet mig til vi havde fået alle vores ting op i den nye lejlighed! Og det fik vi i går.. Åh, det er så dejligt! Jeg hader virkelig at pakke alt ned og flytte og slæbe.. Heldigvis var det ikke mig, der løb op og ned ad trapperne.. Jeg fik til opgave at stille kasser og sække i de rum de hørte til, mens Morten løb op og ned ad trapperne.. ;) Men det syntes jeg altså også var hårdt nok..! :O

Og jo, der skal nok komme billeder fra vores nye lejlighed ;) Her roder bare lidt lige nu.. Så venter lige til her ser nogenlunde lækkert ud ;)

1 kommentar:

  1. Glæder mig sååå meget til at se jeres nye lejlighed! :D

    SvarSlet