08 december 2013

Chokerende frisøroplevelse












































Jeg var til frisør i fredags, for at få rettet mine extensions til.. Jeg ringede til frisøren i torsdags, for lige at høre pris osv.. Og jeg fik at vide, at hende, der skulle klippe mit hår, var rigtig god til sådan noget med extensions.. Super - tænkte jeg.. Så ved hun, hvad hun laver! ;) Bonus..

Men lige så snart jeg havde sat mig i stolen og hun gik i gang, blev det hele bare rigtig ubehageligt!! Hun lagde ud med at kigge på mine extensions og sukkede, hvorefter hun spurgte på en rigtig nedern måde: "Hvem har lavet dem!?..." Øh... Og jeg fortalte, hvor jeg havde fået dem lavet.. Så sukkede hun igen og sagde, at det jo ligesom var svært, at få det til at se pænt ud, når der var alt for lidt hår... Og.. "Du ved godt dit hår bliver helt smadret med den metode, ikke!!" Og så gik hun igang med at fortælle, hvor meget bedre hun selv var til at lave extensions og hun brugte tapemetoden og bla bla bla... Hun redte sin børste ned igennem mine extensions og stod og hev i dem.. Så sagde hun også - "Ja farven passer overhovedet ikke, den er alt for mørk!" ...Nej den er sguda ikke og stop lige med at stå og være så nedern!!! Hun stod og svinede hende, der har lavet mine extensions til og kaldte hende en amatør.. Ej, jeg kan godt lige love for, at jeg sad og havde det mega ugehageligt!! Jeg sætter ALDRIG mine ben derinde igen! Hvad bilder hun sig ind!? Bare fordi jeg ikke har fået lavet extensions hos hende?? Tror hun selv jeg vælger hende, hvis jeg skal have lavet hår igen??? Øh NEJ! ....og jeg troede, at jeg ville have mere held, ved at finde mig en anden frisør.. Ikke rigtigt, vel.. Åh suk.. Tvilling Mie var med deroppe og lige så snart vi kom uden for kiggede vi også bare på hinanden.. Hun mente også, at frisøren havde opført sig mega uprofessionelt.. Ej, jeg er helt chokeret!

2 kommentarer:

  1. Nogle gange skal man bare have lidt situationsfornemmelse
    og vide hvornår man skal holde sin mund lukket...
    Det havde hun da i hvert fald ikke..!

    "DU ER FRISØR... HOLD MUND OG KLIP MIT HÅR!"

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun kunne jo også have fået sit budskab ud på en lidt mere konstruktiv måde i stedet for at svine både mig og Sylvia til... :/ Hun får altså ingen blivende kunder, hvis hun bliver ved med at opføre sig sådan.. Og det kan godt irritere mig lidt, at jeg ikke turde sige noget.. men var jo bange for, hvad hun ville gøre ved mit hår, hvis jeg svarede igen :b

      Slet