22 november 2013

Min nye app siger 9.400 skridt


























Tvilling Mie har snakket om en app i noget tid, og nu blev jeg altså nysgerrig på, hvad det var for noget.. En skridttæller app.. Mmmm.. Den hedder WalkLogger og jeg hentede den i går.. Og så gik jeg en lang tur! ...på 9.400 skridt åbenbart ;) App'en tæller alle skridt - bare man har telefonen på sig selvfølgelig.. Ret smart.. Den skal lige nå at registrere, at man er begyndt at gå og så tæller den bare derud af.. Man skal ikke ind og slå den til eller noget.. Det er da lidt smart, ikke! ;)

Samtidig havde jeg også lige startet for Endomondo, som fortalte mig, at jeg har gået 6,78 km på 1 time og 17 minutter.. (og forbrændt 507 kcal) Uuuh ;) Og senere cyklede jeg en tur på 5,87 km (og var en tur i Netto - glemte at pause..) på 30 minutter.. (215 kcal) .. Og 700 kcal er da okay at have brændt af.. ;)

Jeg er vågnet helt sindssygt tidligt her til morgen - hvis man da overhovedet kan kalde det morgen... Klokken 2:30 kunne jeg ikke sove mere, så thank God, at jeg ingen planer har i dag, for jeg går helt sikkert omkuld i løbet af formiddagen! Gad vide om det var min powernap tidligere, der nu er skyld i, at jeg er lysvågen?? Faldt ikke engang rigtigt i søvn.. Tog bare lige en lille time.. og vågnede også helt af mig selv (eller måske fordi underboen valgte at fyre op for bassen?)..

Og så vil jeg søge endnu en lægesekretærstilling, som jeg ved, jeg ikke får alligevel.. Ja, hvad faen skal jeg søge - der er ingen jobs! Ikke engang Netto søger nogen!! ...jo under 18.. det er ved at være længe siden ;) 

Eeeej, bliver det ikke snart lyst!! .....øv, min kalender siger, at solen først står op klokken 8... Der er over 2 timer endnu.. Zzzz..

Måske skulle jeg bare gå igang med at tegne........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar