10 november 2013

Jubel




I går var jeg hjemme hos mine forældre og spise andesteg med det hele.. Det var rigtig hyggeligt, også selvom Tvilling Mie desværre ikke var med.. Der var nemlig julefrokost i går også, hvor jeg bare havde valgt at komme senere - for JEG skal altså ikke gå glip af min mors andesteg! ;)

Da jeg ankom til julefrokosten blev jeg modtaget af mine kusine og hendes veninde, som i hvert fald var et par flasker vin foran mig ;) Der var rigtig god stemning og vi gik igang med at rafle om pakker lige da jeg var ankommet.. Jeg fik en pakke med en 1-krone og min egen pakke, som var en rigtig fin badehætte fra Tiger med prikker og sløjfe på ;) Tvilling Mie og Kusine Rikke kunne ikke blive enige om, hvem af dem, der skulle have den, for jeg bruger jo ikke selv badehætte.. De slog sten-saks-papir og Mie vandt ;)

Og nårh ja.. Jubel kører på repeat her hos mig.. 

1 kommentar: