06 november 2013

Det var da på tide


















































I går inviterede min dejlige kæreste mig ud at spise og i biografen.. Åh, hvor var det dejligt - bare ham og mig.. Vi så Captain Phillips, som jeg faktisk ikke havde de store forventninger til.. Jeg synes traileren mindede alt for meget om filmen Kapringen, som jeg også har set.. Men jeg må indrømme, at jeg blev positivt overrasket over HVOR meget bedre denne film var, selvom de handler om præcis det sammen..

Jeg blev faktisk også helt overrasket over, at Kæreste Morten inviterede mig ud.. Vi har ikke månedsdag eller noget.. Og i weekenden sagde han nemlig, at nu var det altså slut med at tage ud og spise og i biffen osv.. for vi skulle til at spare.. Og det giver jo ret god mening, når vi har skrevet os op til en lejlighed! Så jeg havde ikke lige set den komme! ;) Men det var super dejligt og jeg havde en skøn aften!

Faktisk kan jeg mærke, at jeg er blevet meget mere bevidst om dét med penge og min økonomi! Men det var sandelig også på tide! Jeg har aldrig kunne finde ud af det med penge.. Hvis jeg har haft penge på min konto - fedt, shopping! Måske er jeg bare blevet voksen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar