05 november 2013

46? Det må være en fejl!?

















































Jeg var med Tvilling Mie i H&M i dag.. Ikke fordi jeg skulle have noget.. egentlig.. Men så fandt jeg en super fin skjorte - altså sådan til julefrokosterne og sådan ikke..! Men jeg må indrømme, at det ikke var en særlig fed oplevelse, at skulle op i en størrelse....46! Altså what the fuck! .........måske var det ikke lige gået op for mig, at det var SÅ slemt... :O Men min kæreste har jo også helt ret, når han siger, at jeg er den eneste, der kan ændre på det, hvis det er dét jeg vil.. og åh gud altså det har jeg jo ville længe, men der sker bare aldrig noget.... Og jeg har tit tænkt, hvornår det mon virkelig går op for mig, at jeg ikke har lyst til at være tyk...? Jeg er jo virkelig officielt en "stor pige" nu.. Som i.. tyk! Det kan jeg ikke lige overskue... Jeg er ikke "hende"!

Og ja, som mange allerede ved, så har de jo 50% på det meste overtøj i H&M.. og jeg blev jo fuldstændigt forelsket i deres forskellige pelse.. ak ja.. men de fås jo kun op til størrelse 44... Ej jamen ved i nu også hvad! Det kan bare ikke være rigtigt, at jeg skal være så...tyk.. altså det er ikke MIG! Jeg er gemt et sted inden under.... Jeg vil gerne have mit "fat suit" af nu.. det er ikke sjovt længere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar