11 oktober 2013

På trods af trætheden



Selvom jeg var træt, da jeg steg på toget mod Nykøbing, havde jeg alligevel overskud til at smutte en tur forbi biblioteket, for at se om de måske havde den næste bog i rækken af Jussi Adler-Olsens fængende krimier om Afdeling Q.. Jeg har egentlig kun læst "Fasandræberne", men har jo lige set "Kvinden i buret" i biffen.. Så nu er jeg jo nået til bog nr. 3.. Det er "Flaskepost fra P", som jeg ikke kunne finde på hylden, men måtte spørge om hjælp til at finde.. Det viste sig, at den endnu ikke var blevet sat på plads efter sidste udlån.. Men nu fik jeg den med hjem.. Jeg kan sikkert ikke stoppe, når først jeg går rigtigt igang!

2 kommentarer:

  1. Du bør også læse kvinden i buret. Den er ikke helt som filmen.

    Bogen er virkelig god.

    Det er flaskepost fra P også, så glæd dig til den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil også rigtig gerne læse kvinden i buret, men den er jo slet ikke til at støve op for tiden ;) Så det bliver bare en anden god gang :)
      Og ja.. flaskepost fra P er også rigtig god!!

      Slet