15 oktober 2013

Om at prøve



















I går startede jeg med at spise så sundt som muligt.. Det gik faktisk ret godt.. Hele dagen.. Fik masser af grøntsager.. ;) Nu ved jeg ikke lige hvor sundt pasta med kødsovs er, men det var altså lige rester fra i søndags.. Nu må jeg jo se, hvordan det kommer til at gå de kommende dage.. I dag har jeg ingen planer, der involverer mad, men onsdag, torsdag og fredag kommer det sgu egentlig nok til at knibe lidt - især omkring aftensmaden.. For helt ærligt - hvem aflyser en flæskestegs date!!! Ikke mig i hvert fald.. Men så længe jeg ikke æder (som et svin.......) så burde det være okay.. Ikke?!

I morgen skal jeg op og besøge Morten og Anna... og der skal jeg jo spise med.. og fredag kommer mine søde forældre og har inviteret mig ud at spise.. Lækkert! :)

Det er også lidt alle sådanne aftaler, der gør det en lille smule svært, at holde en madplan! ...puh.. For ja, sådan én har jeg lavet.. Den vælter jo virkelig fuldstændigt... Nåh.. jeg må bare rette i den...igen ;)

Og det her med at spise sundt.. Det er jo både med til at gøre, at jeg har det bedre OG at jeg taber mig.. Det kommer vel næppe bag på nogen, at jeg er en tumblr nørd.. Og derinde er der en masse skønne blogs.. Og der er masser af billeder.. Blandt andet, hvor man kan se, hvad masser af træning og dårlig kost gør ved ens krop vs. sund kost og knap så meget træning.. Det er helt sikkert vigtigt, at kosten er i orden i forhold til et vægttab! Der kommer træningen faktisk i anden række..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar