16 oktober 2013

Når man flygter fra verden






































Hele min aften i går blev brugt med bogen jeg har lånt på biblioteket.. Jeg har været gemt helt væk i en anden verden.. Jeg blev flere gange overrasket, når jeg kiggede på klokken, og der pludselig var gået 1 time.. Jeg er igang med at læse Flaskepost fra P af Jussi Adler-Olsen.. Og jeg nåede jo til et vildt spændende sted i bogen i går, så derfor kunne jeg bare ikke få mig selv til at stoppe, selvom jeg i virkeligheden var vildt træt.. Jeg smækkede bogen i omkring klokken 22:45..

Jeg havde aftalt at træne med Tvilling Mie i går efter praktik.. Og da jeg kom til Nykøbing og mødtes med Mie orkede jeg bare virkelig ikke at træne.. Jeg brokkede mig virkelig hele vejen fra banen til træningscenteret... Men da vi endelig kom op på løbebåndet fik den lidt gas.. desværre tror jeg, at jeg har fået skinnebensbetændelse.. Så det blev ikke til meget mere om 12-14 minutter, så måtte jeg stoppe.. Var lige ved at begynde at græde af smerte.. Crap!

Det går forresten okay med at spise sundt.. Det er ikke helt så svært, som jeg havde frygtet.. Heldigvis.. De næste par dage skal jeg ikke spise aftensmad herhjemme, men tror ikke det kommer til at ødelægge noget alt for meget.. Skal bare huske at tænke over, at jeg skal stoppe med at spise, når jeg er mæt - ikke først når jeg er ved at brække mig af mæthed.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar