13 oktober 2013

Min uge i billeder






























Min uge startede med at jeg ikke var helt gode venner med Kæreste Morten.. Men vi blev heldigvis hurtigt gode venner igen, og han inviterede mig ud og spise og i biffen og se Kvinden i buret - den kan godt anbefales!
Tirsdag spiste Tvilling Mie og jeg flæskesteg med det hele! Jeg glæder mig til engang i næste uge, hvor resten af flæskestegen skal spises! ;)

Så har jeg jo også været i praktik, hvor jeg går en god lang tur med hundene hver dag. Jeg har altid haft en forkærlighed for mopser.. Men altså.. det er som om det er aftaget lidt, nu hvor jeg er sammen med ham her hver dag?? Ikke at han ikke er sød.. Men jeg tror bare ikke jeg skal være hundejer? Og nårh ja.. Så fandt jeg ud af, at Super Brugsen har alt for lækkert smørrebrød!! Puha, det var ikke så godt.. Det er jo ikke lige den billigste frokost.. Men nu er der da også kun 1 uge tilbage af praktikken.. Men uuhmmm!!

I går var jeg rigtig voksen-agtig og afkalkede min el-kedel! ...og jeg skulle ikke engang bruge den til noget! ....Overskudsagtigt!
I går aftes smed jeg mig i Tvilling Mies sofa sammen med Veninde Camilla og hyggede med slik og Pretty Woman.. Den film går bare aldrig af mode! Punktum!

Min uge slutter med besøg af Kæreste Morten og en gang spaghetti med kødsovs - meget opfindsomt.. Men jeg glæder mig bare til at se ham.. Har ikke set ham siden mandag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar