18 oktober 2013

Min sidste dag










































I dag er min sidste dag i praktikken.. Det er både dejligt, at være færdig med uddannelsen, men det er også lidt underligt.. Det var dét.. Jeg synes godt nok den sidste uge her er gået stærkt.. Så det kommer dagen i dag nok også til at gøre.. Om lidt er jeg færdig.. Det skal selvfølgelig fejres.. ;) Mine forældre hente mig i praktikken og så skal vi ud at spise i aften.. Det glæder jeg mig til! 

I går bagte jeg kanelsnegle - og det faldt vidst i god jord ;) Jeg tog et par stykker med hjem til Tvilling Mie, da jeg havde fri.. Dem kunne hun godt lide.. Og de er ikke engang svære at lave.. (selvom .. Mie du skal i hvert fald bruge meget mere mel end opskriften siger - kender dig!) hehe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar