01 oktober 2013

Min nye top og mine grimme flødeboller






















































Min tålmodighed rakte vidst ikke så langt i går aftes, da jeg skulle putte chokolade på mine flødeboller.. For selvom chokoladen var helt smeltet og fin, så kunne jeg ikke fordele et fint, tyndt lag - hvilket (ud over mega grimme flødeboller) også har resulteret i at man ikke kan tage en bid uden det smatter helt ud.... De smager egentlig ok, så det er ret ærgeligt, men det var mit første forsøg.. Mon man kan putte noget i chokoladen, så den er lettere at fordele...?

Og så har jeg nævnt, at min mor var så sød at give mig en fin top, da vi var i Nakskov og shoppe.. Det var min mor der sagde, at jeg skulle prøve toppen, for det ville være ærgeligt, at jeg gik og var irriteret over ikke at købe noget jeg sikkert ikke engang kunne passe.... men den passede bare perfekt! ...og så forbarmede hun sig over mig.. :D Jææ!

Jeg glæder mig til senere i aften, for der kommer min søde kæreste.. og jeg tror måske vi skal ud og løbe en lille bitte tur.. Åh jeg dør af luftmangel.. jeg er forpustet bare ved tanken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar