07 oktober 2013

Min gode dag



Havde en mega lortedag i går.. Men lige så dårlig min dag var i går, lige så god blev den i dag.. Var blevet uvenner med min kæreste i går og følte bare at alt var lort.. Men i dag fik vi snakket om det hele og han inviterede mig ud at spise og i biffen.. Vi så "Kvinden i buret".. Den er godt nok god! :)

Jeg var faktisk lidt sej i dag.. Kæreste Morten tog ud for at løbe med mig og jeg sagde at han skulle sige til, når vi havde løbet (og gået) i 12 minutter, så jeg kunne se om mit kondital var blevet bedre.. OG DET VAR DET! ;) Vi løb 1,6 km på 12 minutter! Så jeg slog min hidtil bedste tid på 1,53 km! Faktisk er 1,6 km det laveste i skemaet over kondital (som jeg har fundet i en bog), hvor mit kondital er på 24... Det er mega dårligt.. Men i det mindste er jeg nu med i skemaet! ;) Jeg troede ellers ikke jeg kunne nå de 1,6 km, men Morten heppede på mig, så jeg gav den virkelig alt, hvad jeg kunne.. og så nåede jeg det sgu! Hallo! ;D

Nåh, men ville egentlig bare lige tjekke ind og sige hej..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar