28 oktober 2013

Mandag































Jeg troede faktisk ikke, at jeg ville tegne videre på dén tegning jeg gik igang med for noget tid siden.. Jeg har aldrig været så god til at få gjort mine tegninger færdige - nogensinde.. Kun dem jeg tegnede på bestilling.. Men nu har jeg fået en idé til, hvordan min tegning skal se ud, når den er færdig og jeg har også allerede en anden tegning i tankerne.. Håber det bliver godt! ;) 

Det er vidst godt jeg har fået mere fritid, så jeg kan komme ordenligt igang med at tegne igen.. Det er så længe siden jeg tegnede regelmæssigt og jeg savner det rigtig meget..

Min tegning er ikke perfekt og jeg kan se mange ting, der skal finpudses endnu.. Det er sikkert kun mig, der kan se fejlene.. Men jeg er ret perfektionistisk med mine tegninger.. Det skal bare se godt ud! 

Og så er det nok også blevet sådan rigtigt efterår nu, hva! Det stormer jo helt sindssygt! ...og så var jeg sikker på, at klokken var MINDST 20.. men den er kun lige blevet 18.. Jaja.. Hej mørke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar