24 oktober 2013

Jeg tror, jeg savner den?




























Jeg havde engang en Nokia e71.. Jeg har aldrig været så glad for en mobil - ever! ..jeg kan huske, at jeg brændende ønskede mig en Blackberry, men dem kunne man ikke få herhjemme.. Og så fandt jeg Nokias "version" og forelskede mig fuldstændigt! ...men en dag var det slut - for jeg havde smidt min elskede mobil med i en kogevask.. Bestilte en e72 med det samme, men det blev bare aldrig helt som før...

Men SE hvad jeg lige har fundet.. Åh gud jeg kunne dø!! En PINK Nokia - der minder mig SÅ meget om min gamle Nokia! ...ej hvor er den sød! ;) Jeg sidder lige her for mig selv og drømmer lidt om den fine pinke mobil.. Bare en lille drøm.. Iiih, hvor er den fin!

Og det er jo ikke fordi jeg ikke er glad for min Samsung Galaxy S...3? eller hvad nummer den nu ellers har.. Men der var nu stadig bare et eller andet over min Nokia, som jeg bare virkelig elskede.. Jeg kan ikke helt forklare, hvad der gjorde det? Men jeg tror jeg savner den..?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar