21 oktober 2013

Jeg savner shopping

T-shirt og bukser - H&M, Ur - Michael Kors, Pung - Marc by Marc Jacobs, Støvler - Zara






































Jeg tog op til byen i dag, efter at have ordnet lidt forskelligt herhjemme - blandt andet et opkald til HK.. Jeg skulle jo melde mig ledig i dag :) Jeg mødtes med Tvilling Mie oppe i byen og vi "kom til" at gå i H&M.. Det var ikke mig, der købte for over 700 kroner! ...faktisk købte jeg slet ingenting derinde.. Det ligner ikke mig! Måske er jeg blevet bedre til dét med penge? For selvom jeg har penge på kontoen, så ved jeg, at de skal bruges til noget andet.. (Nej jeg har aldrig været god til dét med penge.. Hvis jeg havde penge, så brugte jeg dem!)

Jeg fik købt en lille ting til dejlige Kæreste Morten.. og vi kan da godt lege, at det ikke er en fødselsdagsgave, men bare en "Jeg-elsker-dig"-gave.. ;) ..når nu han ikke ville have gaver på sin fødselsdag..

Det eneste jeg fik købt til mig selv var hårfarve - for seriøst mit hår ligner noget der er løgn, efter jeg farvede det fra lyst til mørkt.. Det er blevet virkelig fesent at se på.. Jeg er helt flov over at vise mig offentligt! Well og så fik jeg købt en solpudder, for det gør altså underværker på en trist efterårshud ;)

Jeg har snuset lidt rundt på diverse netshops og har fundet et par ting, der gerne måtte ligge i mit skab! Og jo, jeg er stadig forelsket i Marc by Marc Jacobs pungen!! ...suk!

...og HURRA for photoshop, som igen har fundet vej til min computer.. Du har været savnet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar