20 oktober 2013

Jeg elsker også dig





























Da jeg stod op i dag, ville jeg overraske Tvilling Mie med nybagte boller og kanelsnegle.. problemet var bare, at jeg blev nødt til at bage det hos hende og at jeg ikke kunne få fat i hende.. Men det stoppede mig ikke fra at køre op og handle og cykle hjem til hende.. Hun var hjemme og hun var stået op.. Og så gik jeg igang ;)

Mmmm, eller.. Mie spurgte, hvad i al verden jeg havde puttet i de boller, for de var meget hårde.. Ja altså.. mel og gær og vand og mælk og sukker og..... Jeg kan bare ikke finde ud af at lave lækre luftige boller.... jeg har prøvet!!

Desværre blev vi uvenner, da jeg skulle til at smutte.. Typisk os altså.. Mie! Vi bliver altså nødt til at lave en aftale om det med, når vi skylder hinanden penge! ;)

Her til aften er jeg hos Kæreste Morten, hvor vi har spist lækre flæskestegssandwiches og lagkage. Morten havde nemlig fødselsdag i går og han fik jo også sin gave - én tallerken fra Eva Solo.. (de havde kun den ene i butikken, men de sidste 5 er bestilt hjem).. Jeg synes det var en lækker tallerken, så den valgte jeg, at Morten gerne ville have (han ønskede sig jo ikke noget).. Heldigvis synes han den er flot :) Så det var et godt valg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar