11 oktober 2013

Fredag





















































Det er fredag og jeg kan snart gå på weekend.. Og jeg kan bare virkelig mærke, at min seng kalder på mig! Jeg er så usandsynligt træt.. Havde ellers spurgt Tvilling Mie, om hun ville lave hjemmelavet pizza sammen med mig i aften.. Men lige nu ved jeg helt ærligt ikke om jeg kan holde mig vågen! ;S

Jeg tænkte, at det nok ville hjælpe lidt på friskheden, at gå en dejlig lang tur med hundene i dag.. Det blev jeg bare endnu mere træt af og brrr, hvor er det dog også bare koldt i dag!

Timerne inden jeg går på weekend bruger jeg på at bage lækre cookies med chokolade og rosiner.. Det kan de godt lide her i praktikken! ;)

Jeg har ingen vilde planer i weekenden - glædede mig bare til at ses med Kæreste Morten, men han har lavet andre planer.. Det havde jeg åbenbart glemt alt om? Øv, ikke! 

Så jeg skal nok bare tidligt i seng i aften.. Zzzzz... God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar