04 oktober 2013

Færdig formet frikadeller


















































Jeg er lige kommet ind ad døren herhjemme efter endnu en dag i praktikken.. Nu er det weekend.. Da jeg sad i toget hjem glædede jeg mig bare sindssygt meget til at lande i min seng og bruge min aften på at putte med min dejlige dyne.. Aaaarh!

Jeg var dog lige et hurtigt smut i Fakta.. Og hey! Man kan få færdig formede frikadeller! 6 styk for 15 kroner.. Dem skulle jeg da have! Super let og hurtigt.. ;)

Jeg har ret frie tøjler i min praktik og jeg har fået lov at tegne feer og alfer, for det kan hende jeg er i praktik hos nemlig godt lide.. Hun har en masse historier, som hun gerne vil have tegnet små nisser, feer og alfer til.. :) Det er mega hyggeligt, at sidde og tegne :) Jeg ordner selvfølgelig stadig de praktiske ting.. Men der er bare ikke sådan vildt meget at lave, så jeg spurgte en dag, om jeg ikke skulle tegne noget til hende..... ;) Så det gør jeg nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar