10 oktober 2013

Everything that kills me makes me feel alive



























Lever man sit liv forkert, hvis man ikke vil lytte til sin læge, når han siger, at man skal tage medicin mod sin depression igen og når ens psykolog siger, at hun er bekymret for en...?

Jeg nægter at tage medicin igen! I hvert fald vil jeg virkelig ikke have lægens medicin - jeg bliver så dårlig af det.. og afhængig.. Glemmer jeg bare én kapsel, får jeg det usandsynlig dårligt.. Det har jeg virkelig ikke lyst til.. 

Derfor har jeg - for nu - besluttet at gå all in på natur/helse/kosttilskud og motion! Jeg vil gøre ALT for ikke at skulle tage den dumme medicin! Jeg kan bare virkelig ikke se, at det skulle hjælpe mig.. Måske - efter en måned med voldsom kvalme og svimmelhed - ville jeg få det nogenlunde - ikke glad ikke trist.. Men hvad så? Så skal jeg tage medicin for evigt? "Nej, så trapper du ud af det, når du har fået det godt." -MmHmm! Og det var jo netop det jeg gjorde - de sidste 2 gange jeg stoppede!! ...det virker jo ikke! :(

Jeg håber min egen plan lykkes, og at jeg kan bevise over for min læge og psykolog, at jeg har ret..! Det er min krop og jeg har ikke lyst til at fylde den med en eller anden kemisk formel, for at få det bedre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar