09 oktober 2013

Energiniveau 0






































Klokken er 17:08 og jeg er lige landet i min seng.. Synes egentlig ikke det har været en lang dag.. men jeg føler mig bare helt tung i kroppen og som om min verden er i slowmotion.. eller at jeg bevæger mig i slowmotion? Jeg ved, at det er nu jeg skal ud og løbe en tur.. nu, hvor jeg har aller mindst energi.. det er nu det er vigtigt - men hvordan gør andre det? Jeg fatter det virkelig ikke.. Jeg er fuldstændig smadret! Nej, jeg har det meget bedre med at ligge her i min seng med min dyne og se Den store bagedyst på DRs hjemmeside! ;) Dét er meget bedre end at løbe i regnvejr....... 

Jeg skulle egentlig have været hos Kæreste Morten i dag, for han har sin datter om onsdagen.. Så jeg plejer at besøge dem.. Men da jeg ville ringe til ham og sige, at jeg alligevel ikke kunne nå det, kunne jeg se, at han allerede havde ringet.. Han havde virkelig meget hovedpine, så vi aftalte, at vi bare ses en af de andre dage.. Det passer mig også fint, for jeg er selv helt vildt træt.. Og aaah, hvor jeg dog nyder at ligge her og putte under min dejlige dyne! Kunne helt sikkert sagtens sove fra nu af og til i morgen tidlig.. (eller sikkert ikke - ville helt sikkert vågne til midnat og være lysvågen!)..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar