24 oktober 2013

Brenda Jacket


















































Det var da irriterende, som jeg falder over ting, jeg ikke har lyst til at leve uden.. Denne gang er det en jakke fra Notion 1.3 hos Nelly til 750 kroner.. Eeej altså!

Nåh, men så kan jeg da også fortælle, at min dag i dag er blevet brugt på at hente mit eksamensbevis - det er så pænt med et stort fedt 12-tal på ;) Og så har jeg søgt job.. ooog sluttet dagen af hos Tvilling Mie, hvor vi bare har ligget i hendes seng og snakket og hygget os.. og taget en power nap ;) Jeg sov stort set ikke i nat, så var rimelig træt.. Det er jeg faktisk stadig, så selvom klokken ikke engang er 20 endnu, så lander jeg nok snart på hovedpuden - eller ender med at være så opslugt af en god bog, at klokken pludselig er alt for mange.. Jeg gætter dog mest på det første.. ;) Godnat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar