26 oktober 2013

Billeder fra "Oktober mappen"

































































Jeg har tonsvis af billeder gemt i mapper på min computer.. Mapperne er inddelt i måneder og årstal.. istedet for bare at være smidt i én mappe.. Hvis ikke jeg havde sorteret mapperne, og bare smidt alle billeder i én mappe, ville jeg aldrig nå at kigge dem alle sammen igennem.. 

Her er bare en lille håndfuld af nogle af de billeder, der ligger i min oktober mappe.. Alle billeder jeg har gemt, inspirerer mig på en eller anden måde.. 

Jeg synes det er sjovt at se, hvad der inspirerer andre og tænkte, at det kunne være, der var nogen derude, der havde det lidt som mig.. Og hvis ikke - ja så er det bare ærgerligt  for her er en spandfuld inspirationsbilleder! ;)

Jeg tog hjem til Kæreste Morten i går.. Han skulle nemlig have sin datter indtil i dag.. Bonusdatter Anna er bare så skide fantastisk skøn! ..og jeg synes stadig det er vildt, at hun kan tælle til 10 allerede.. Hun er ikke engang 1 år og 11 måneder endnu! Men vi har i hvert fald hygget os rigtig meget! :)

I dag skulle Morten til fodboldafslutning...whatever? hehe.. Han skulle spille kamp og så skulle der være fest med hans fodbold gutter ;) ..Han var vidst ikke helt frisk på fest delen.. men nu må vi se..

Jeg har ingen planer resten af weekenden.. Jeg skal bare slappe af.. Jeg har faktisk skrevet til et par stykker, fordi jeg har haft sådan lyst til en bytur i et stykke tid, men det er som om, at hver gang jeg endelig gider, så kan ingen andre.. Det er da også bare typisk, ikke! Så indtil videre har jeg en date med The Hills og en flaske danskvand med citrus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar