19 oktober 2013

100% afslapning









































Jeg har brugt dagen i dag til at slappe 100% af.. Har ikke haft planer - har bare været mig selv.. Åh, det var lige hvad jeg trængte til! Og her til aften har jeg ligget på min seng og tegnet.. Tiden er fløjet afsted.. Og nu skal jeg vidst snart sove.. Kan godt mærke jeg er træt..

Jeg vågnede allerede klokken 3 i nat og lå og vendte og drejede mig før jeg endelig faldt i søvn igen.. Vågnede igen omkring klokken 7 og igen klokken cirka 8.. Og da jeg vågnede igen lidt i 10 stod jeg op..

I dag er det faktisk Kæreste Mortens fødselsdag.. Men han er ikke hjemme.. Han gider heller ikke at holde noget, og han vil ikke have gaver.. Men det får han alligevel ;) Han har heller ikke ønsket sig noget, så det har jeg gjort for ham.. For sådan er det - man får gaver til sin fødselsdag! Uanset om man vil eller ej ;) Glæder mig til at se ham i morgen aften! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar