24 september 2013

Velkommen til verden





































Min smukke Veninde Majbritt skrev i går aftes klokken 20:34, at vandet var gået.. Jeg er så mega spændt på at høre, hvordan det er gået og til at byde lille Mikas velkommen til verden! Han får helt sikkert de bedste forældre, man kan ønske sig! Og jeg glæder mig til at besøge Baby Mikas, Mor Majbritt og Far Rasmus engang i næste uge sammen med Tvilling Mie.. Jeg kom nemlig til at love Majbritt, at Mie gerne ville tage billeder af Baby Mikas! ..hov.. hehe.. Men det vil Mie selvfølgelig også helt vildt gerne! ;)

Lige nu ligger jeg i min seng med feber.. Ja hurra for efterår og regn og ondt i halsen og lortefeber.. Heldigvis havde jeg panodil, så feberen er slået lidt ned.. Men jeg er bare træt og slatten.. Jeg synes nok jeg havde det lidt underligt i går.. og det fortsatte her til morgen.. Og lige før jeg skulle ud ad døren tænkte jeg: "Nej fandme, nu tager jeg min temperatur!" 38,1.. Ja great! Så tilbage under dynen med mig.. Jeg skal ikke være syg nu! Gå væk!

Men ud over feber, så har jeg det jo meget godt ;) Jeg skal stadig snart flytte sammen med verdens bedste kæreste.. Jeg glæder mig SÅ meget! :D 

Og iih, jeg vil også bare så gerne snart tegne igen.. Jeg har siddet og kigget på mine gamle tegninger.. fandt nogle helt tilbage fra 2003 lige da jeg startede.. Det er sgu lidt sjovt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar