29 september 2013

Sygdom, fødsel og fødselsdag









































Veninde Majbritts (og hendes kæreste Rasmus') lille søn Mikas kom til verden tirsdag morgen den. 24. september klokken 7:21.. Jeg har besøgt dem i dag, og han er bare så lille og lækker! Jeg havde jo lovet Majbritt og hendes kæreste, at Tvilling Mie helt sikkert gerne ville komme og tage billeder af lille Mikas.. jeg havde bare lige glemt at spørge Mie om hun ville.. Men det ville hun heldigvis meget gerne, så det gjorde vi i dag! :) Det er blevet nogle rigtig fine billeder og jeg glæder mig til at skulle redigere nogle af dem lidt i photoshop, så de bliver ekstra lækre.. :)

I onsdags - den 25. september - havde min dejlige mor fødselsdag.. Det fejrede vi i fredags med restaurantbesøg.. Mie og jeg tog med mine forældre hjem og sov der til lørdag, hvor vi tog med mor på shoppetur til Nakskov! ...jah, der er stadig liv i den ende af Lolland, tro det eller ej ;) haha.. Jeg fik købt lidt gaver til Majbritt, Rasmus og Mikas og min mor gav en fin top, der var sat 50% ned.. Den må jeg lige huske at vise, for den er godt nok fin!

Det var også i denne uge jeg havde feber.. Influenza.. Jeg ved næsten ikke noget værre end at være syg! Jeg sov egentlig meget af tiden, men det er bare så ubehageligt og også usandsynlig kedeligt at ligge syg! Og jeg hader bare at have feber! 

Nu er det søndag aften og jeg er fuldstændig smadret og træt.. Klokken er lidt over halv ti, og jeg kan jo bare lægge mig til at sove.. Vækkeuret er sat til klokken 7:30, så jeg har 1 time til at gøre mig klar i morgen tidlig.. Morgenmaden består af skyr med spelt- og daddelmüsli, som dog ikke lige er helt yndlings, men det er super sundt og det har jeg brug for efter sådan en omgang influenza.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar