05 september 2013

Sunde valg

























































I denne uge er jeg startet med at prøve at leve så sundt som muligt.. Jeg har kun handlet sunde ting og jeg spiser det rent faktisk også.. Jeg synes jeg plejer at være god til at handle en masse ting (sunde ting) men jeg har altid været dårlig til at få det spist.. Det går meget bedre nu! ;)

I går var lidt en undtagelse, da jeg både fik chokoladekage og pizza, men i går var også bare en dårlig dag og jeg orkede ikke at stå og lave mad..

Jeg elsker at kigge Trisses Blog, for hun har så mange lækre madindlæg, som virkelig inspirerer mig.. Hun viser lækre retter, som er super lette at lave.. Ikke sådan nogen vildt fancy.. Og det kan jeg rigtig godt lide.. Jeg er ikke rigtigt til alle de madblogs, der laver über fancy mad, som kræver at man står i køkkenet en halv dag eller skal handle i specialbutikker, for at skaffe ingredienser, som JEG aldrig har hørt om før.. Nej du, stik mig en bøf! ;) Nåh, men det jeg egentlig prøver at sige er, at jeg netop lige har lavet en wrap med laks, fordi jeg havde set det inde på hendes blog ;) Jeg puttede bare guacamole i min.. OG jeg lavede helt selv min guacamole.. Veninde Majbritt ville være stolt! ;) haha.. (puttede bare en anelse for meget hvidløg i.. ) Men mmmm!

Nu står den lige straks på en gang træning med Tvilling Mie og bagefter skal jeg bare hjem og lave eksamensopgave.. (Og have lækker aftensmad a la Trisse!) hehe ;)

Og forresten har jeg i denne uge lært, at jeg ikke kan lide smoothies.. Ad..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar