19 september 2013

Random




Vi fik ikke lejligheden.. og måske var det også bare dårlig timing..? Desuden skulle jeg flytte ud af min lejlighed weekenden før d. 1. oktober og vi ville først kunne flytte ind weekenden efter d. 1... Mega besværligt.. Og så lige midt i min praktik.. Ej det var nok lidt noget rod.. Så jeg tænker, at det nok var meget godt og at vi lige venter lidt.. Vi havde også hele tiden aftalt at vi skulle finde en lejlighed til overtagelse 1. november.. Det passer meget bedre! :) Så det satser vi på istedet..

I går var jeg oppe og besøge veninde Majbritt, som har termin i morgen! Iiih, det er så spændende! Jeg glæder mig SÅ meget til at møde lille Mikas! 

Og ja.. ellers sker der ikke meget.. Jeg er meget træt hele tiden.. Jooh skal også op og træne! ...orker ikke, men ved jo det hjælper.. Og så er jeg jo i min sidste praktik - 5 uger.. Om lidt er der 4 uger tilbage.. Der er ikke så meget at lave hos den fodterapeut jeg er i praktik hos, men jeg hygger mig.. :) Jeg går tur med hendes 2 hunde, laver kaffe, tager telefonen og hyggesnakker.. ;) Så det er jo stille og roligt..

Og så har jeg jo nærmest boet hos Kæreste Morten siden jeg startede med at skrive fagprøve.. Hans forældre er stadig på ferie, men kommer hjem på lørdag.. Så han kører i sin fars bil, mens jeg låner hans bil..

Jeg smutter igen.. og nej får ikke lige blogget så meget.. synes lidt lysten mangler.. eller.. jeg vil jo gerne, men.. jeg er bare så træt når jeg kommer hjem om aftenen.. omkring 16:30 - 17.. så skal der laves aftensmad og så smider jeg mig bare i sengen og ser lidt fjernsyn inden jeg falder i søvn...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar