05 september 2013

Planerne































Så blev det torsdag og der er 5 dage til jeg skal til eksamen.. Jeg har lavet 6 ud af 9 opgaver indtil videre og regner med at få lavet 2 opgaver mere i dag, så jeg kun mangler 1, som jeg skal have lavet i morgen.. 

Jeg venter stadig på at få at vide, hvornår min moster skal bisættes.. Der har været snakket lidt om det måske bliver lørdag.. Og hvis det gør, så har jeg stadig planer med mine forældre fredag, hvor min far skal ind og køre rally - det var gaven fra os, da han blev 60 år i januar.. Så hvis planen holder, så bliver jeg hentet af mine forældre i morgen eftermiddag omkring klokken 14 og så kører vi mod Kbh.. Kæreste Morten bliver i Kbh efter arbejde og møder os derinde.. Tvilling Mie skal selvfølgelig også med (hernede fra kl 14).. og hendes kæreste møder os også bare i Kbh, hvor han jo bor.. :) Det er første gang vi skal møde ham.. Eller jeg har jo faktisk mødt ham engang for nogle år siden, vi har nemlig boet på samme kollegie ;)

Nåh, men altså.. Ja.. og så var min plan egentlig også at jeg skulle til fest hos nogle veninder på lørdag.. Og jeg håber da stadig jeg kan komme.. Jeg har nemlig glædet mig længe.. Men nu må jeg jo se, hvornår bisættelsen bliver.. Mon ikke det kan lade sig gøre.. Den eneste dag det helst ikke skal blive, er jo tirsdag, hvor jeg skal til eksamen.. Men det kan jeg jo ikke gøre noget ved..

Jeg sidder lidt og overvejer, at jeg skal en tur i Matas.. Ja ja ved godt jeg ikke skulle shoppe, men.. Schh! Skal ikke have noget vildt.. Well og så skal jeg jo bare igang med at forberede eksamen.. Det er jo sådan set bare dét mine dage går med indtil tirsdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar