01 september 2013

Helse freak


















































Efter jeg startede i skole har jeg kunne mærke stress'en presse sig på.. Jeg har haft en depression, så jeg kan slet ikke tåle stress mere.. Derfor er det super vigtigt for mig at få motioneret - helst hver dag! Især i perioder med stress, som nu hvor jeg står og skal til eksamen.. Jeg har virkelig haft det skidt de sidste par uger og da jeg var til psykolog i fredags foreslog hun, at jeg prøvede at købe Perikon, som skulle hjælpe på humøret.. Jeg tog ned i Helsam direkte efter min tid hos psykologen, hvor jeg snakkede med en af dem der arbejdede der, som også var stress coach.. Jeg forklarede hende min situation og kom hjem med disse 3 forskellige ting + en olie.. Ja velbekomme! ;) 

Rosenrod var det dyreste - 250 kroner måtte jeg af med for den. Velzina (Perikon) og Mega B - Stress kostede begge 189 kroner, mens olien kostede 40 kroner. Og så var der lidt rabat på noget af det.. Jeg måtte af med i alt 625 kroner.. Puha! Men jeg skulle bare have det! For når motion alene ikke hjælper mig i stressede situationer, så må jeg jo have lidt hjælp og hvis naturmedicin kan klare det, så vil jeg hellere have dét end jeg vil gå til lægen og have alle mulige kemikalier ind i kroppen, som jeg får det mega dårligt af..

Jeg har fået det bedre og føler mig klar til at starte op på eksamensopgaven i morgen.. Om det er fordi jeg har været oppe og træne 5 gange i denne uge, eller om jeg allerede kan mærke en virkning fra de forskellige tilskud jeg tager, ved jeg ikke, men så længe jeg kan mærke at det går bedre, så er det jo godt! :)

Jeg må indrømme, at jeg blev lidt skræmt, da jeg åbnede Mega B - Stress.. Shit nogle mother fucker kapsler! Det er ikke let at se på billedet, men det er altså en ordenlig basse! Og jeg har lidt svært ved at sluge piller i forvejen.. Heldigvis var det intet problem, så længe jeg tager den med lidt mad.. Phew.. Blev sgu lige helt svedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar