20 september 2013

Hej weekend






































Hvor lækkert er det lige, at være i praktik hos en fodterapeut og få gratis fodbehandlinger! ;) Aaaah, det er altså ikke dårligt! Nu har jeg bare totalt bløde fusser.. Og fodmassage... det er lige mig!

Ja, jeg overlevede denne uge.. I næste uge skal jeg til at tage toget på arbejde, så det glæder jeg mig jo ikke til.. Suk, hvor ville jeg bare gerne have mig en bil..! Det er jo virkelig meget lettere.. Alt er meget lettere.. Det var ikke engang meningen at jeg skulle låne Kæreste Mortens bil SÅ meget.. Har lånt den i de sidste 2 uger, mens hans forældre har været på ferie.. Det eneste der ikke er fedt ved at låne hans bil er at jeg selv fylder diesel på den ;) Det er kun sjovt at låne bil, når man ikke skal tænke over sådan noget.. :b

Åh ja, så kom weekenden også og jeg skal med Morten og Anna ned og kigge på Moster Mariannes møbler, for det kunne jo være, der var noget vi kunne bruge, når vi skal flytte sammen.. Det bliver helt underligt, at skulle hjem i hendes hus... når hun ikke er her mere... Men det er sødt af Fætter Kasper og Kusine Malene, at vi må tage, hvad vi kan bruge..

Lige nu ligger jeg faktisk bare på sengen og slapper af, mens jeg venter på Morten og Anna, som kommer og henter mig om lidt under 1 time.. :) 

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor lækkert! Det er jo sådan et slags job man skal have :p gratis wellness!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt nok bare super lækkert! :D

      Slet