02 september 2013

Fagprøve












































I dag var jeg ovre på skolen for at hente min fagprøve.. Jeg skal op til eksamen tirsdag d. 10. september.. Og jeg har lige indtil da, til at forberede min præsentation.. Jeg er igang med opgave 2 ud af 9.. Det er vidst ikke så slemt ;)

Og så tog jeg med Tvilling Mie op og træne, da hun fik fri fra skole.. Vi prøvede igen at komme så langt, som vi kunne på 12 minutter.. Denne gang gik det bare meget værre end første gang for os begge to.. Min tid blev kun 1,48km... Vi fik begge to mega ondt i skinnebenene.. I morgen tager jeg derop igen.. Vil gerne gå i 1 time ligesom i lørdags..

Jeg har ikke spist noget usundt i dag.. hvad har jeg egentlig spist...? 
Morgen: 250 g yoghurt
Frokost: 2 æg
Eftermiddag: 1 nupobar
Aften: 1 stk kylling, 2 tomater og mozerella...

Okay det er heller ikke meget.. men er ikke sulten.. Fik lyst til et eller andet... (Okaaaay fik mega lyst til chokolade!).. endte med at cykle i Netto - i regnvejr - og ville købe vindruer.. men de havde ikke nogen, der ikke var klamme.. Endte med at købe en plade alt for mørk chokolade (den sunde slags med 80% kakao).. Nu ligger den i skabet... Jah.. Dumme cravings..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar