12 september 2013

Eksamen, bisættelse og ny lejlighed



Jeg var til eksamen i tirsdags.. 1 uges forberedelse, 9 spørgsmål med underspørgsmål.. OG JEG FIK 12! ...Jeg tror stadig ikke helt det er gået op for mig, at jeg fik 12.. I går morges havde jeg fået en mail fra min lærer, hvor hun spurgte, om hun måtte bruge den folder og det brevpapir jeg havde lavet i hendes undervisning.. Øh ja.. :D Jeg er bare så lettet over, at det er overstået med al det stress!

I dag er en dag med sorg.. Moster Marianne skal bisættes her til formiddag.. Jeg har været hos min kæreste det meste af ugen snart.. og i dag har jeg fået lov at låne hans bil, så jeg kan komme hjem til bisættelsen.. Han er forlængst selv kørt på arbejde (i sin fars bil - hans forældre er nemlig på Kreta).. Jeg kører nok her inden længe selvom klokken kun er lidt over 7.. Morten stod op klokken 4:45 og jeg har været vågen lige siden.. Havde også enormt svært ved at falde i søvn.. om det er på grund af bisættelsen eller om det er den lejlighed vi skal takke ja til er jeg ikke helt sikker på.. måske er det begge dele..

For ja.. Vi har været ude og kigge på lejlighed i lørdags.. I Næstved.. Og den var fin.. Den står til overtagelse 1. oktober.. Og selvom det ikke er sikkert, at vi får den (Vi er nr 15 på ventelisten) så opsiger jeg min lejlighed.. Puha.. (og selvfølgelig får vi lejligheden!) Jeg glæder mig SÅ meget til at flytte sammen med Morten! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar