01 september 2013

Dø fedt, dø!






































Jamen altså...! Der er ikke nogen, der skal komme og fortælle mig, at de ikke synes, at hende her er røv lækker! Og ja, jeg drømmer lidt, at det er mig.. :D haha.. Man har jo lov, ikke.. Jeg smider lige min pizza ud!!! ....og det gør jeg faktisk.. heldigvis er det bare en frysepizza.. For man har jo lov at ombestemme sig... Spild af pizza.. men fuck det.. Jeg skal kraftedme ikke være fed mere... :S

Og kender i dét, at man bare ikke har orket, at gøre noget ud af sig selv i alt for lang tid og pludselig - en søndag aften - går helt amok med make up og hår...?? Eller er det bare mig?? Og så skal hårene i armhulerne fandme dø og hårene på benene skal ikke varme mig til vinter! ...ja, der skal jo ske lidt.. 

Nåh.. det var den pizza jeg lige ville smide ud! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar