29 august 2013

Vinnie Who



Jeg er blevet ret vild med dette nummer efter at have hørt det i radioen og Kæreste Morten fortalte, hvad det handlede om.. Har egentlig ellers ikke hørt så meget Vinnie Who.. Men jeg kan godt lide dette track..

Dagen i dag startede med at min tid ved lægen blev aflyst lige da jeg stod og skulle til at ud af døren.. Det var sguda irriterende.. Havde virkelig brug for at snakke med min læge.. Og så fik jeg en tid på onsdag.......... Hallo.. Der er jo mega lang tid til onsdag, når man har det af røv til.. Jeg satte mig bare til at tude, men det hjælper jo heller ikke noget.. Heldigvis kom Tvilling Mie efter skole og så tog vi op for at træne!

Jeg havde lige læst lidt om den her cooper test og den foreslog jeg at vi prøvede.. Løb så langt du kan på løbebåndet på 12 minutter.. GO! ......og ja, der fandt jeg så ud af, at jeg er i så dårlig form, at jeg ikke engang er med i tabellen over kondital... Hurra for det.. Heldigvis kan man hurtigt blive bedre.. Jeg prøver da bare igen om 1 uge! ;) (men kan da trøste mig med at Mie er i dårligere form end mig!) Jeg kunne ikke løbe i alle 12 minutter, men jeg løb da i 6 minutter.. og så gik jeg i hurtigt tempo resten af tiden.. Jeg nåede da 1,53 km.. (tabellen starter fra 1,6 km - og så er man i mega dårlig form).. Så mit kondital er nok bare i minus...? 

Jeg har brugt hele min aften på at prøve at forberede mig på en præsentation til i morgen.. En prøveeksamen.. Men selvom jeg bare virkelig prøver, så kan jeg slet ikke koncentrere mig.. Jeg er snart virkelig træt af at have denne her depression hængende over hovedet.. Jeg virker slet ikke optimalt jo.. Jeg VED hvad jeg vil skrive og jeg ved hvordan jeg vil besvare spørgsmålene i casen, men jeg kan bare ikke få det ud.. Det er ikke fordi jeg ikke gider.. for det er faktisk en ret spændende opgave synes jeg... Og det er ikke fordi jeg ikke fysisk kan.. det er bare som om der er en stopklods i vejen? Ej jeg aner ikke, hvordan jeg skal forklare det...? ...men jeg ved jo, at sådan er det, når man har en depression og jeg gør jo virkelig hvad jeg kan, for at få det bedre........ Heldigvis er præsentationen i morgen ikke noget vi SKAL.. Det er et tilbud.. som jeg skide gerne ville tage i mod, men det kan jo ikke hjælpe noget, når jeg bare ikke kan få lavet det jeg skal... Heldigvis ved jeg, at jeg nok skal klare eksamen.. Jeg ved jo at jeg kan.. Og der skal virkelig meget til før man dumper..

For et par måneder siden, da vi skulle afslutte et fag, havde jeg det så sindssygt dårligt psykisk, at jeg slet ikke kunne hænge sammen.. Alligevel kom jeg afsted i skole for jeg ville gerne lige have styr på de sidste ting, inden vi skulle have vores test dagen efter..... Desværre skulle vi have testen med det samme... Jeg tror lidt, at dét jeg oplevede var lidt som at have angst? Men aner det ikke.. Har aldrig prøvet at have det sådan før.. Jeg kunne ikke få luft, mit hjerte hamrede, jeg var svimmel og tårerne pressede på.. Men der var ingen vej tilbage.. Nu skulle jeg altså have testen, selvom jeg havde mest lyst til at gå hjem.. Jeg kunne nærmest ikke svare på nogle af spørgsmålene.. og alligevel bestod jeg.. Derfor VED jeg også, at der skal sindssygt meget til, før man dumper.. og så fik jeg jo 10 i sidste uge, da vi afsluttede psykologi.. Så jeg ved jo at jeg sagtens kan.. Det skal nok gå.. alligevel er der stress.. for det er jo eksamen.. åh hvor ville jeg dog ønske, at jeg ikke fik det sådan her.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar