03 august 2013

Tillykke med fødselsdagen!



















































Ja, så gik den ikke længere.. Efter endnu en tur i H&M, kunne jeg ikke længere modstå fristelsen.. Jeg har kigget på den flere gange, hver gang lod jeg den hænge.. 

Men jeg måtte også bare indse, at jeg bare ikke kan passe min gamle læderjakke! Og jeg ved godt, jeg rent faktisk er igang med at tabe mig.. Men der går jo nok noget tid, før jeg igen kan passe den gamle.. og det er da også ok, at den nye bliver lidt oversized ;)

Og så minder denne jo faktisk helt vildt meget om den fra Acne.. Jeg ved godt, at der er stor forskel på kvaliteten, men ligemeget, hvor mange penge jeg kommer til at tjene engang, så er 10.000 kroner stadig sindssygt mange penge synes jeg.. Selvfølgelig er det en investering, men tror altså stadig ikke jeg kunne finde på at give så mange penge for en jakke...?

Jeg er på Rhodos - vi ses 8. august! :)

Og i dag er det min fødselsdag! MIE TILLYKKE MED DAGEN!

1 kommentar:

  1. Taaaaak søster :D
    TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN til dig også! <3
    Jeg savner diiiig! Glæder mig til du kommer hjem fra ferie!!!

    Kys

    SvarSlet