31 august 2013

Slut med shopping


















































Det er slut med at shoppe mere for mit vedkommende.. Jeg skal flytte sammen med kæresten omkring 1. november (vi leder stadig efter lejlighed) og jeg skal spare!! ....så tjekker jeg indbakken i min mail og ser, at Nelly lokker med at få 200 kroner at shoppe for (hvis man køber for 400 kroner)... Hallo! Og jeg har bare savlet over Cit stiletterne SÅÅÅ længe! Jeg ville enten have dem i sort eller pink, men nogle gange er livet bare for kort til sort ;) .....og så havde de dem selvfølgelig ikke længere i pink... Jeg tjekker da bare Trendsales... Og hvor heldig har jeg lov at være.. Dér er de jo! Og så kunne jeg jo lige så godt bruge 200 kroner dér (for det er det jeg har givet for dem - normalprisen er 350 kroner).. 
Og så er der nok nogle, der tænker - hvorfor overhovedet bruge penge, når du skal spare?! -Ja altså.. Når man får sådan et tilbud om at FÅ 200 kroner gratis, så skal man da tage imod det! ...og så tænkte jeg jo logisk nok, at jeg lige så godt kunne bruge de 200 kroner på Trendsales istedet... Ja det er da ren logik! 

Så nu kan jeg sige velkommen hjem til mine fine pink Cit stiletter fra Nelly! ;)

Jeg har lige været oppe og træne.. Jo jo.. Det er 5. gang i denne uge.. Amok.. Jeg var 62 minutter på løbebånd for at være præcis ;) Puh jeg var helt ør i hovedet, da jeg var færdig.. Nu skal jeg lige hente vasketøj hos Tvilling Mie (som ikke er hjemme - jeg har lige lånt en vask, Mie!) hehe.. Og så skal jeg tilbage til Kæreste Morten, som jeg sov hos i nat.. Han har arbejdet hjemmefra i dag, så jeg lånte lige hans bil for at køre ned og træne.. Skal jeg mon afsted i morgen også, eller kan jeg nøjes med en cykeltur?? Hmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar