28 august 2013

På ønskelisten














































Jeg har tit tænkt på, at løbebåndet lyver, når jeg er oppe og træne og gerne vil løbe.. Jeg tror overhovedet ikke på, at dét antal kalorier, der står jeg har forbrændt, holder.. Løbebåndet ved jo ikke om jeg er han- eller hunkøn, hvor høj jeg er osv.. Og Veninde Majbritt har nemlig et pulsur og hun siger, at hun blev overrasket over, at hun faktisk forbrændte meget mere, end maskinerne sagde hun gjorde.. Og det kunne sgu være lidt sjovt, at finde ud af, hvor mange kalorier man futter af.. Dette pulsur er fra Garmin og koster omkring 1.000 kroner, så der skal nok lige spares op..... eller også må jeg ønske mig det i julegave.. ;) Jeg skal jo også spare op til Kæreste Morten og jeg skal flytte sammen her til efteråret ;)

Dagen i dag har ikke været den bedste.. humøret er virkelig i bund, men jeg kom da op og træne med Tvilling Mie alligevel.. Og vores programmer var blevet lavet (tak til Martin!).. I dag kunne jeg kun løbe 4 minutter i træk, men det var også ok.. Jeg havde en plan om mindst at løbe 3 minutter.. 

Lige nu står lasagnen i ovnen og jeg ligger bare og venter på, at den bliver færdig.. Jeg er faktisk ret sulten.. Men har også kun spist 2 dl vanille yoghurt og 3 skiver brød... Og det er jo ikke meget.. Jeg stod oppe i Netto efter dagens træning og havde egentlig lagt en pakke skinkesnitzler i kurven, men så fik jeg bare sådan lyst til lasagne.. Og så måtte snitzlerne tilbage i køledisken..

Aftenen skal bruges under dynen med lasagne og et par afsnit af De Unge Mødre.. Jeg er nået til sæson 14 og hold nu op, hvor er der nogle af de dér mødre, der ikke er så ...kloge? ;) Men det er god underholdning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar