18 august 2013

Nilens Jord






















































Jeg fik engang en masse make-up børste fra Nilens Jord af en kæreste.. Jeg syntes de var virkelig dårlige.. Det var først, da jeg prøvede Veninde Majbritts kabuki børste fra Nilens jord, at jeg igen fik øjnene op for mærket.. Og igen da jeg prøvede Tvilling Mies mascara også fra Nilens Jord.. Så nu har jeg selv købt en ;) Der står godt nok, at det er en volume mascara, men jeg synes bare aldrig jeg har haft så lange vipper, som når jeg har den på.. Det er den der hedder Jumbo Mascara no. 783.. 

Weekenden har jeg brugt med min dejlige kæreste og i går aftes tog jeg med Veninde Camilla op til byen og spiste.. Bagefter mødtes vi med hendes bror og en af hans venner på Billie Jean til et par øl.. Det var en rigtig hyggelig aften og pludselig stod min dejlige kæreste der bare.. Og da de andre gik videre kørte jeg med ham hjem og sove.. :) Vi har bare puttet og slappet af i dag...og set Monte Carlo elsker Putin.. Det havde jeg aldrig set før! Det er jo skide sjovt! ;D

I morgen er det sidste uge med undervisning før vi går igang med at repetere.. puha! Og jeg skal have skrevet to afleveringer færdige..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar