02 august 2013

My goal







































Man skal have sig et mål, ellers når man jo ingen vegne.. Mit første mål er at ramme 70,0 kg! Jeg har ligget mellem 72 og 79 i al for lang tid og det er jeg ved at ændre på nu! :) Jeg er sikker på, det virker at have billeder af, hvordan man gerne vil se ud.. (har dog også fulgt Ida's råd om at have et mega klamt billede af mig selv, til når jeg får lyst til noget virkelig usundt!) Men ja.. dette billede viser meget godt, hvad det er jeg gerne vil.. :) Og dem er der heldigvis masser af på fantastiske Tumblr!

Og jo, jeg ved godt at det i virkeligheden ikke handler om vægten, men det er stadig en meget god idikator for, om ens vægttab går den rigtige vej :)

Jeg er på Rhodos - vi ses 8. august!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar