04 august 2013

Min smykkesamling
























































Jeg har efterhånden en ret stor smykkesamling.. Det meste er vidst fra H&M.. Jeg har intet vildt dyrt.. Jeg er måske også ret dårlig til at få gået med mine smykker.. Jeg ville gerne blive bedre til det.. For jeg har egentlig ret mange smykker, som jeg rigtig godt kan lide!

For nogle år siden kunne jeg ikke fordrage sølvsmykker og gik derfor kun med guldsmykker, men nu ved jeg ikke, hvad jeg skulle vælge, hvis jeg kun måtte vælge én af delene.. Det kommer også an på, hvilket outfit man har på og hvad man gerne vil udtrykke..

Jeg ved ikke om jeg nogensinde bliver hende, der går med Jane Kønig eller Line&Jo smykker.. Priserne er i den dyre ende og man kan bare sagtens finde fine smykker i H&M og Glitter.. Selvfølgelig, hvis jeg måske fik noget i gave.. Så er det noget andet, men jeg ved bare ikke om jeg nogensinde når dertil, hvor jeg synes det er skide lækkert at smide 500 kroner efter en fingerring...??

Det ovale armbånd på det sidste billede er et armbånd i sølv, som jeg fik i gave da jeg blev student, så det betyder selvfølgelig mere for mig end mine andre smykker, men jeg går ikke selv efter bestemte mærker, så længe jeg synes de er pæne og smukke, så gør det ikke noget de er billige ;)

Jeg er på Rhodos - vi ses 8. august! :)

1 kommentar:

  1. Det er altså dejligt at du har planlagt indlæg mens du er på ferie. Det er næsten (men også kun næsten) som om du er hjemme :D Savner diiiiig! <3

    SvarSlet