07 august 2013

Mere træning





















































Tvilling Mie og jeg havde egentlig snakket om at tage op og træne sidste onsdag, inden jeg tog på ferie, men jeg var bare stadig mega øm i venstre lår efter de skide squats mandagen før.. ;)

Men jeg tænkte, at når nu jeg er kommet så godt igang med at træne og kan mærke, at det rent faktisk hjælper både på humøret og kiloene, så kunne jeg godt unde mig selv noget nyt, lækkert træningstøj! :) Jeg har nemlig ikke så meget i forvejen, så selvom jeg synes priserne er lidt høje (selv i H&M), så skulle jeg have det alligevel.. Bukserne kostede nemlig 249 kroner og det synes jeg altså er lidt halvdyrt for H&M.. Og det synes jeg bare! ;) Det er jo "bare leggings"... næsten.. Ej men jeg har ledt efter et par lange tights og dem fra Nike koster altså 329 kroner på Nelly.. Og jeg synes måske bare at H&M burde være væsentligt billigere... Men der er jo ikke den vilde forskel i pris.. Well, nu har jeg købt dem! :)

Jeg er vild med de pink detaljer i bukserne og så kan jeg godt lide at der er lidt knald på farverne.. Det skal ikke være så kedeligt! Jeg vil jo også gerne føle mig bare LIDT pæn, når jeg pruster på løbebåndet og tror jeg er ved at dø! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar