14 august 2013

Koncentrationsbesvær og manglende træning































Puh, hvor kan jeg godt mærke, at jeg har haft ferie.. og jeg kan virkelig også mærke, at jeg ikke har fået trænet i 2 uger.. Jeg har svært ved at koncentrere mig i skolen og jeg er træt og i dårligt humør.. og jeg ved jo udmærket godt at træning hjælper! Det er bare ikke lige dét jeg jubler mest over for tiden.. Jeg skal vel bare have et gevaldigt spark bagi...?!

Jeg sad oppe i skolen og følte mig mega dum.. vi fik udleveret en tekst, der handlede om noget med kvalitetssikring... jeg kunne slet ikke få gang i hjernen og fattede slet ikke, hvad faen teksten egentlig handlede om... det var som om det hele slet ikke gav mening og jeg måtte starte forfra flere gange... som om jeg slet ikke kunne registrere, hvad der egentlig stod...? Sad bare og tænkte, ej nej nej nu går det her snart galt, fuck hvor er det pinligt, at jeg ikke fatter, hvad teksten handler om, når de andre i klassen bare svarer på alle lærerens spørgsmål... Jeg tror jeg sad og lignede en abe! Øv, det var ikke sjovt..

Men jeg er sikker på det kommer til at hjælpe, når jeg får sat noget fut i dellerne og kommer i sving igen.. Det håber jeg i hvert fald.. Måske skulle jeg tage i svømmehallen, eller gå en god lang tur i stedet for at tvinge mig selv op i fitness, når nu jeg bare ikke orker.. Det kan jo være overskuddet kommer tilbage, bare jeg gør ét eller andet for det.. Og så tror jeg min hjerne ville have godt af lidt frisk luft og en god lang gåtur... Det må blive dét jeg gør.. Jeg kigger lige på det i morgen ;) 

Klokken er over midnat nu og jeg har hygget hos Tvilling Mie hele aftenen.. Vi har lavet rødvinssauce og spist okse steaks og små kartofler... og set De Unge Mødre selvfølgelig! ;) Og så kom fantastiske Christina lige forbi.. hendes grin smitter.. Hvor er hun skøn! :)

Og nårh ja, så er jeg bare mega ærgerlig over, at jeg ikke længere får tegnet... jeg ville så gerne tegne igen, men hver gang jeg prøver, så bliver det bare virkelig grimt og lysten er der bare slet ikke.. Men jeg faldt alligevel for billedet øverst.. Hende Daphne Groeneveld er bare så fantastisk smuk altså.. ..okay måske ikke sådan naturligt smuk, men hun er bare så lækker på billeder - især på dette, som jeg har fundet på Tumblr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar