19 august 2013

Hvis jeg var rig


































Kender i ikke dét, at man pludselig ser noget, man ikke kan leve uden!? Altså man aner ikke, at det er lige præcis dét man står og mangler, men det gør man! ...sådan har jeg det lidt nu.. Uret minder mig lidt om ét jeg engang så fra Calvin Klein med sort rem og gulddetaljer.. Har tænkt på det lige siden.. Så der er nok ikke noget at sige til, at min opmærksomhed blev fanget af dette smukke ur fra Georg Jensen.. Og tja.. skoene fra Gianvito Rossi er jo bare vilde.. og alligevel klassiske.. Jeg købte engang et par leo stiletter, men nåede ikke at have dem så længe.. Kan ikke huske om jeg solgte dem videre?? Men de kan virkelig peppe et helt outfit op.. Bare forestil jer et par lækre jeans og en hvid t-shirt med disse lækre items til.. Det holder jo virkelig! ;) ..og så er der sikkert nogle der tænker, at de stiletter da snart er too many years ago, men ikke i min verden!

1 kommentar:

  1. Det er virkelig et fedt ur :-) Ville ikke have noget imod at eje det.
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet