09 august 2013

Hjemme igen

















































Så er min dejlige kæreste og jeg hjemme igen efter 8 dage på Rhodos.. Iiih, det var bare den bedste ferie! En rigtig daseferie.. Åh det var bare så lækkert.. Morgenmaden spiste vi nede ved poolen under en slags pavillon.. Morten var ikke helt tilfreds med udvalget af morgenmad, men jeg har aldrig været på ferie, hvor der var morgenmad.. Så jeg synes jo bare min ristet bolle med smør og ost var lækker ;) 
Morgenmadsbuffeten bestod af boller, toast og grovfranskbrød, havregryn, cocopops og cornflakes, ymer, udskåret frugt, agurk, tomat, hårdkogte æg, ost og skinke, forskellige slags syltetøj, nutella og vand, mælk eller saft, kaffe og the.. Det var ok.. :)

Hver dag efter morgenmaden gik vi ned til poolen og lå og dasede.. Det var så dejligt! Især da vi havde vænnet os til varmen.. Det var faktisk ikke mere end omkring 32 grader dernede.. Og der var også en dejlig brise hele tiden.. Åh det var så skønt! Og jeg fik læst hele første bind af Fifty Shades, som jeg har lånt af Mie.. (og undskyld Mie, for bogen fik altså lidt vandplask ind i mellem....så nu er den blevet lidt bølget... sorry!) 

Om aftenen gik vi ud og spise - både græsk og ...junk? hehe.. Ej fik bare så meget lyst til en lækker pizza én af dagene, men blev sgu lidt skuffet.. Den var ikke større end en desserttallerken og så smagte den mere af tærte end af pizza.. Men deres ret Gyros var til gengæld super lækker! Mmmm.. det er lidt a la kebab.. Det smagte rigtig lækkert! :) Da vi havde spist gik vi tilbage til hotellet og fik drinks i poolbaren.. og så var vi også bare trætte.. tror måske det var varmen.. 

Jeg laver endnu et indlæg om min ferie, med lidt flere billeder.. og så skal jeg nok stoppe med at snakke om Rhodos ;) haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar