22 august 2013

Fucking lort




































Sikke et par dage... I dag har jeg fremlagt en afsluttende caseopgave i psykologi, kommunikation og service, hvor jeg fik 10.. havde ikke regnet med andet end kun lige at bestå.. Og den eneste grund til, at jeg ikke fik 12, var fordi jeg havde fravær i faget og så kunne min lærer ikke give mig et 12-tal... Det havde jeg bare slet ikke regnet med.. Og slet ikke efter i går aftes, hvor depressionen virkelig bare havde overtaget! Min dejlige kæreste tog fri fra arbejde, for at være sammen med mig i dag efter min fremlæggelse.. Det var bare så sødt af ham!! Men hvor er det skide, fucking irriterende, at jeg skal have det sådan ... for evigt..

Jeg skal bare for evigt kæmpe for at have det ok... det er fandme deprimerende at tænke på nogle gange.. og især i går, hvor jeg bare havde lyst til at give op......... som i.. ja.. forsvinde?? Forfærdeligt.. Prøvede at gå en tur, for at få tankerne lidt på afstand og så hjælper motion jo på humøret.. men det hjalp bare slet ikke.. Da jeg kom hjem fra gåturen gik jeg i bad.. stod bare under bruseren, mens tårerne løb ned ad kinderne på mig... men jeg græd ikke - ikke sådan rigtigt.. jeg følte mig bare helt tom inden i... Det er længe siden jeg har haft det så dårligt...

Heldigvis kom min kæreste jo i dag og han kørte mig også op til træningscenteret, hvor jeg løb 5 minutter i træk, mens jeg ventede på at Tvilling Mie kom... Øh og hallo! For 3 uger siden, sidst jeg løb, var jeg ved at dø efter 5 minutters løb... og så gjorde jeg det bare lige i dag.. stolt! ..skulderklap til mig.. og kan vidst allerede lidt mærke, at jeg har det lidt bedre... 

Jeg kan bare ikke tåle en skid stress eller at være presset.. Min psykolog har forklaret, at når man har haft/har en depression, så kan man ikke tåle lige så meget stress, som man kunne før depressionen.. og nej det skal jeg fandme lige love for.. kan ikke tåle en skid, før jeg går ned.. Men motion hjælper jo så heldigvis på det.. og ret hurtigt.. Min psykolog har sagt, at det er virkelig sjældent at motion hjælper så hurtigt, som det hjælper for mig.. Så jeg er vel egentlig ret heldig.. Jeg skal "bare" have pulsen op og næste dag har jeg det godt igen... Det er så lige dét med "bare" lige at få dyrket noget motion.. Det er ikke altid lige let..

2 kommentarer:

  1. Forstår dig virkelig godt. Sådan har jeg det også tit. Men man skal ikke give op, eller stoppe med at kæmpe. Du skal nok få det bedre og blive der på et tidspunkt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det håber jeg virkelig.. nogle dage kan jeg bare ikke se den lykkelige slutning for mig.. og andre dage giver det slet ikke mening at være trist.... men de hårde dage er der bare... ville ønske jeg kunne slippe, men jeg må bare give den ekstra gas med motionen de dage, hvor jeg har overskud til at komme afsted...

      Slet