25 august 2013

Drænet for energi





















































Jeg har haft en dejlig weekend.. Først sammen med Kæreste Morten og Bonusdatter Anna ;) i fredags.. I går til familiefest og i dag med Morten.. Jeg er lige kommet hjem fra Tvilling Mie, hvor jeg hentede min cykel, som har været med mine forældre hjemme og er blevet lavet.. Den har fået ny kæde.. så nu kan jeg cykle rundt igen ;) Og så var jeg lige en tur i Netto, hvor jeg fandt en fin håndsæbe med duft af wild rose.. Det er én af mine yndlingsdufte! ..og nu kan jeg ikke huske, hvad den kostede?? Men den dufter godt..

Åh jeg har været træt hele weekenden og især i dag synes jeg.. Stod alligevel op og tog med Morten til fodbold.. Hans hold skulle spille kamp.. De vandt 7-5 (mener jeg).. Jeg fik lov at styre pointtavlen! ;) og så er der forresten stadig lidt gods i solen, for jeg er blevet solskoldet i nakken.. 

Jeg er glad for, at jeg lige fik taget cyklen hjem fra Mie, selvom min far var der og kunne have taget mig og min cykel med hjem til mig.. Jeg skal jo ud og have rørt mig - helst hver dag.. faktisk ikke kun "helst".. jeg SKAL bare... og jeg sad hjemme på Mies trappesten og orkede virkelig ikke engang at rejse mig.... Overskud er der ikke meget af for tiden.. Men netop derfor er motionen så vigtig! Og jeg fik da også drejet tankerne over på, at det jo var bedre at være på cykel end at gå... og så kom jeg afsted mod Netto ...og så var der jo ikke så langt hjem..

Og det er bare så svært at forklare, hvordan jeg har det til nogle, som aldrig selv har prøvet at have det sådan her.. Det er svært at forklare, hvor træt jeg er hele tiden, hvor svært det er at tænke positivt, hvor hårdt det er at koncentrere sig, hvor krævende det er at være på.. Jeg har det somme tider som om jeg er lavet af bly, når jeg skal nogle steder - jeg orker simpelthen ikke.. og jeg er SÅ træt hele tiden, men kan ikke sove.. og hvis jeg endelig kan, så bliver jeg ikke frisk - bare mere træt..

Jeg ved at motion hjælper på alt det her, men det er også bare rigtig hårdt at komme igennem en gang motion.. det er en ond spiral.. Og hvis jeg endelig kommer afsted op og træne, så er det også en kamp, at gennemføre.. Jeg kan ikke engang begynde at forklare, hvilken kamp det er.. Man skal selv have prøvet det, for at forstå, at det ikke er "bare lige"..

I morgen skal Mie og jeg op og have lagt et træningsprogram.. Og har vi ikke lige fået lavet sådan et? Jo... men ham, der skulle lave det til os blev åbenbart fyret.. og så har han ikke afleveret planen, så de andre kunne skrive den ind..? Det er bare skide irriterende og 2. gang Mie er udsat for, ikke at få sit program.... Dårlig service.. Så jeg håber at 3. gang er lykkens gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar