16 august 2013

Det er snart slut



Jeg havde helt glemt, at jeg er vild med The Crystal Method.. Hvad skulle jeg dog gøre uden Spotify? ;) 

Pyh, sikke nogle lorte dage.. Humøret er bare slet ikke spor lækkert for tiden og jeg ved jo godt, at jeg burde dyrke en masse motion, men dét er altså lettere sagt end gjort, når jeg har det sådan her.. Jeg orker simpelthen bare ikke noget.. Og jeg bliver sur og irriteret på mig selv over, at jeg ikke bare kan lette røven, men dét nytter jo heller ikke noget.. Jeg skal op og have banket lidt fornuft ind i knolden hos min psykolog senere i dag.. Og så skal jeg bare hjem til Kæreste Morten.. det plejer også at hjælpe på humøret, at være sammen med ham.. Glæder mig.. Vi har ingen planer.. og det passer mig helt fint! Skal bare slappe af og putte.. ....og skrive opgave i psykologi.. nårh ja.. hehe.. Afsluttende opgaver my ass.. i stride strømme.. for lige om lidt er det hele slut og jeg skal til eksamen.. spørg om jeg er nervøs og stresset allerede.... bare lidt ikke!

"Ej, det er slet ikke så slemt, det skal i nok klare!" ......ja det kan min lærer jo sagtens sige.. det er ikke hende, der skal skrive eksamensopgave og afslutte 2 fag på 4 uger.... puuuuh..

Vi har almindelig undervisning i næste uge.. Plus fremlæggelser af afsluttende opgave i psykologi.. Ugen efter er der repetition.. ugen efter igen skriver vi eksamensrapport og ugen efter er der eksamen og translokation.. Må jeg godt skrige nu.. hvor blev skoleåret lige af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar